Mielipide: Tarvitsemmeko hävittäjiä ja tankkeja?
Arkkitehti Wojtek Skalskin kirjoitus, julkaistu Hämeen Sanomissa 20.10.2020 Joka kerta kun Sattulassa talomme perustukset tärisevät hävittäjä-lentokoneiden jylistäessä yli tai panssariprikaatin pamauksista, mieleen nousee kysymys maamme puolustusstrategian järkevyydestä. Koulutetaanko sotilaita edelleen tappamaan vihollista? Ehkä olisi aika ymmärtää, että tankit, pommittajat ja pyssyjen kanssa juoksevat sotilaat edustavat vanhentunutta sotimisen strategiaa. Kun Suomen puolustusministeri sanoo, että nyt tarvitsemme […]
Mielipide: Tarvitsemmeko hävittäjiä ja tankkeja? Read More »








